Elin Fjellström

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Elin - 27 september 2013 17:43

Hejhej Freeedag! 

Idag så är det fredag, känns jätte skönt ska sova hela hälgen. Nej men jag är verkligen jätte trött. Idag så har det varit skola, jag seriöst hatar att vi har A och B grupper i klassen. Jag vill vara med alla hela tiden! Alla är så bäst! 

Vi hade idrott (badminton), Biologin där vi forskar om ett djur (Zebra) och sedan så hade vi svenska som sista lektion, det känns inte som att vi gör något i svenskan typ, idag så hade vi vikarie och när vi egentligen skulle läsa så började han prata om vilka ord som man sa förr i tiden som man typ helt har tagit bort, aja. 

Nu sitter jag och skypar med Oliver! Vi typ snackar om lite allt möjligt och bara sjunger med till typ helt random låtar☂

Hoppas ni har haft kanon skoldagar och att ni får en trevlig helg så ses vi antagligen i morgon!    '

(Bild tagen av Oliver igår) 


Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards