Elin Fjellström

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Elin - 1 september 2013 20:57

Imorgon så är det skola igen, nu har vi gått två vekor i skolan och vi har redan fått hundratals med läxor. Denna veckan tror jag vi hade åtta läxor eller något sånt, ÅTTA läxor på fem dagar? Hur får dom till det, aja, det är väll bara att vänja sig. 

Jag hade tänkt att berätta läget lite nu om hur jag hade tänkt att blogga och med youtube och lite såndant.


Jag hade tänkt att jag skulle börja lägga över lite flera videor på youtube nu eftersom att jag har fått en sladd så jag kan föra över filmer till macen, så där hade jag tänkt att jag skulle försöka lägga upp en video varannan vecka(på helgerna). Eftersom att på vardagarna så blir det att plugga som gäller. Bloggen ska jag ha igång och blogga på så mycket som det bara går. Så youtube hade jag tänkt att starta med den 7/9 alltså på lördag, så då kommer jag att lägga upp en video på youtube så håll utkik. :)) 

Min kanal HÄÄR

 

Kram♥


Av Elin - 1 september 2013 20:05

Klicka på blderna för att komma till deras kanaler



Kram♥


Av Elin - 1 september 2013 10:24

Med Clara! 

Kolla in min kanal på YouTube klicka HÄR

Kram♥

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards