Elin Fjellström

Alla inlägg under april 2014

Av Elin - 12 april 2014 19:06

Meed Clara! 

Av Elin - 7 april 2014 13:12

Halloj!

Idag så bestämde jag mig för att vara hemma ifrån skolan, kanske inte är så jätte bra att gå till skolan när man har feber och ont i halsen.. Aja.

Nu sitter jag och lyssnar på Keep It Real feat. Kyle, de e en go låt, tycker du ska gå och kolla in den. Ska börja göra spanska nu och påbörja lite svenska, hoppas att alla får en go dag och att ni håller er friska! 

 

Bild tagen i grekland förra året. 

Av Elin - 6 april 2014 13:57

Hejsaan! 

Det var ett bra tag sen jag bloggade senast och det har hänt lite grejor medans jag varit borta. 

Vi har flyttat, nu bor vi nära havet så det kommer bli många fina bilder i sommar och sedan när jag börjar filma och vlogga lite mera så kommer det att vara en annan location.

Just nu så ligger jag i sängen och dåsar, känner mig inte så jätte frisk... Har ont i halsen - Kanske halsfluss - och huvudet, men ingen feber och det hoppas jag att jag inte kommer få heller.

Hoppas ni inte har saknat mig för mycket iallafall, men vi hörs i nästa inlägg som jag hoppas kommer bli snart!♥

 

(Bilden är tagen vid havet, nära vårat hus.)

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards