Elin Fjellström

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin - 19 augusti 2013 20:52

Hejhej! Idag så började skola! Känns så Gött jag har verkligen längtat efter skolan, eftersom att i sexan så byter man skola så känndes det extra spännande och Musikklassen har jag längtat i 3000 år känns det som, nej men det var jätte kul att träffa sin nya klass idag. Den är super duper mega bra! Alla känns som att dom trivs i klassen:)) 

Efter skolan så hängde nästan hela klassen med och badade i en sjö som ligger nära där jag bor. Det var sviin kallt! 

Men sedan när jag kom hem så la jag mig bara i soffan och satte på en ansiktsmask och bara softade:) 

Hoppas alla har haft ett super sommarlov! När börjar ni skolan? 

 

Kram♥

Av Elin - 19 augusti 2013 20:19

Hejsan, det här är några frågor som jag brukar få, så jag hade tänkt att svara på nu^^


Hur många läsare har du varje dag?

Ungefär 300


Vart gör du din header?

Jag gör mina headers i Picmonkey eller iPiccy 


Har du Pc eller Mac?

Jag har Mac Book:)

 

Kram♥

Av Elin - 8 augusti 2013 23:40

Hejsan Svejsan!

Jag kom hem ifrån Lisas land igår, det var riktigt trist att åka hem där ifrån. Vi hade sviin kul. Det fanns en slinga som man kunde gå uppe på deras land och den gick vi så fort vi fick chansen. Slingan tror jag var kanske ***km, nej jag vet inte, men den tog typ en timma att gå fast det känndes som att vi bara gick i tio minuter... Vi hade så mycket att babbla om så vi flöt in på helt random grejor. Aja, andra nyheter:

I helgen så ska vi spela upp "Gris" igen, om det är någon som har läst mina förra inlägg så fattar man. Sök på Gris här på bloggen om ni vill veta vad den hanlar om, aja, vi ska ialla fall spela upp den igen på kulturkalaset nästa vecka, fast det är inte den vanliga gris utan vi har bytt lite roller och kortat ner manuset så nu är den bara 40 min innan var den 80 min soo ja... Men nu så blev jag en gris vid namn Twixi, det är typ "Ledar Grisen" eller vad man ska kalla henne för, om ni såg pjäsen i Gunnebo så fattar ni vad jag menar, men det ska bli jätte kul. Det är bara att sätta igång att plugga manus! 

Kram♥

 


Av Elin - 6 augusti 2013 23:45

You Have...

Style : Swagg - Blogue de Chacun-ses-gout-STYLExX

...⇡⇡♥

(Kan inte soova...)


Av Elin - 6 augusti 2013 21:22

     

Grekland har den BÄSTA frukosten i hela vida världen! Städerna, ni borde åka dit, dom har jätte mysiga städer i Grekland där man kan gå och shoppa lite allt möjligt. Det hotellet vi bodde på är typ det mysigaste på hela Grekland, det känns som att det är ens egna familj♥

     

Jag fick också prova på att surfa när jag var där. Det var mycket svårare än jag trodde men det var verkligen sviin roligt:)) 

(Marcus provad också på lite surfing) 

     

Pappa var nog liiite mer skillad på det än vad jag var... Han var som sagt med och tävlade, dom tävlade i en vik som hette Devils Bay och jag seglade på ett ställe som hette Chicken Bay... Jag tror att pappa tycker att det är riktigt kul med vindsurfing. Det är nog roligare när man kan det ;)) 

   

Grekland är det bästa landet som finns! 

I ♥ Grekland

Kram⚓

Av Elin - 6 augusti 2013 20:03

     

Gjorde ett litet collage när jag hade tid över.

Kram♥

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards