Elin Fjellström

Alla inlägg under november 2013

Av Elin - 16 november 2013 22:13

Fick bara en sån insperation på We❤it och ville bara göra ett collage! 

 

Av Elin - 16 november 2013 12:52

Hejsan Svejsan! 

Nu håller jag på att städa mitt rum och röja ut grejor för jag ska tapetsera om i mitt rum det ska blir vitt med en fond vägg i vintage stuk. Kommer bli jätte gulligt! Ni får en bild sedan när de är klart. Efter jag har tapetserat klart så ska jag plugga lite⚓

Jag längtar till skolan, jag ville inte ha helg och det kändes jätte verd men jag gillar verkligen klassen den är så mysig och alla är jätte snälla mot varnn!♥ 

Sedan imorgon så ska jag till TB hallen och prova på badminton! Ska antagligen börja i det så de ska bli kul! Nu ska jag gå tillbaka till att röja! Hoppas ni mår bra, så hörs vi! Kram♥

 

Av Elin - 7 november 2013 12:45

Hejhej! 

Idag så är jag hemma och är sjuk... Har inte att piss att göra. Jag vill seriöst till skolan det finns så mycket mer att göra i skolan, vara med kompisar och bara babbla! Nu ligger jag här i min säng men nästan ingen röst bara för att i musiken så ska vi ha en konsär och då ska jag sjunga som Pumba (om du inte vet vem det är, googla) och han sjunger väldigt falskt, vi övade igår och då gjorde jag sönder min röst... Så har jag ont i huvudet och lite feber. Men jag tror jag ska till skolan imon det är så tråkigt hemma... :)) 

 

(Gammal bild) Kram♥

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards