Elin Fjellström

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 26 oktober 2013 14:45

Hejhej! 

Idag är det en riktig mys dag, det dugg regnar ute och jag sitter med mys kläder i min säng och bloggar. Mysmys! Snart så kommer Lisa och vi ska väll bara chilla, prata och ha bara jätte mysigt! Imorgon så bär det av emot Danmark med familjen till The Reef ska bli jätte kul! Vad ska ni hitta på på lovet? 

 

Av Elin - 25 oktober 2013 23:15

Hejsves! 

Det var ett tag sedan jag bloggade nu menmen. Idag så var det fredag sviin gött, vi hade svenska, fysik, spanska och gympa! Nu är det höst lov, har lite planerat inför lovet. Ska till Danmark nu i helgen, sedan ska jag vara med Lisa på tisdag, på onsdag så ska klassen ha en halloween fest och det ska bli kul! På torsdag så ska jag sova över hos Clara! Åker upp till Värmland för att vi ska fira mamma på fredag som fyller år och stannar där till skolan börjar! Ska bli ett gött lov! Hoppas ni också får ett bra lov!

 

Glad Halloween! 

Av Elin - 22 oktober 2013 21:02

Hejhej! 

Jag hade bara tänkt tipsa om min ask. Om ni har någon liten fråga som ni vill ha svar på så svarar jag på ask, ska försöka vara aktiv där så tryck HÄR för att komma till min ask! 

 

Kram♥

Av Elin - 1 oktober 2013 14:01

Hejsvejs! 

Nu sitter jag och väntar på att min sing and song writer ska börja, jag tog fel på tiden och kom hit ungefär en timma innan jag egentligen skulle vara här men, men. Idag så var det skola som det brukar vara på vardagar det började med en hur skev SO lektion som möjligt vi hade typ ingen lärare så vi satte på en film, sedan så hade vi ett enormt långt pass med svenska där jag ska skriva om en smörkniven och nu innan jag stack iväg så hade vi musik och då bestämmde vi vilka låtar vi ska ha på en presentations konsär. 

 

Kram^^ (Snabbt inlägg)

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards