Elin Fjellström

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Elin - 6 september 2013 23:00

Hejhej!

Alltså seriöst jag tror att detta var typ det roligaste jag gjort! Kulturnatta det är en grej som vi i Mölndal gör varje år och iår var det nog tredje eller fjärde gången jag var där, men i alla fall, man får gå runt så är det olika tält där man kan köpa godis, korv med bröd osv. Sviin kul!! Men det var två helt suveräna saker som hända, 

1. Isak Danielsson ifrån X-facktor var där om någon typ känner till honom och sjöng! 

och två hela klassen var nästan där (musikklass) så vi ställde oss vid kanten av vägen och helt random började sjunga en massa olika låtar, Jonathan en kille i klassen gick runt med en hatt och vi tjänade ihop 784 kr!!! Alltså det är helt sjukt vi kanske sjöng i en och en halv timma, alltså vi är begåvade! Det var sviin kul och vi ska spara alla pengar till klassresa så vi kan åka någonstans typ till våren! Musikklassen bäst ever!♥

Av Elin - 6 september 2013 22:44

  

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards