Elin Fjellström

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Elin - 7 september 2013 21:25

Hola!

Idag så var jag på bio med Lisa, vi såg "Känn ingen sorg" med Håkan Hellström! Den var mycket bättre än jag trodde att den skulle vara, den hade typ allt, han är så "konstig" att man inte kan förutse vad som ska hända. Han har en enormt storscen skräck och det hindrar honom ifrån mycket. Han träffar en tjej som han tycker är mycket begåvad inom sång och musik och han blir då kär i henne, han har en barndoms kompis, Lena, som har gillat honom ända sedan dom var små, så han måste välja. Så händer det jätte mycket mellan hans bästa kompis och honom som är riktigt scary... Ja, om ni inte har sätt den så tycker jag att ni borde se den! Den hade allt☆

P.S: Vi började gråta! 

Kram♥

Av Elin - 7 september 2013 14:18

Kram♥

Av Elin - 7 september 2013 08:58

Hejsan! 

Nu hade jag tänkt att starta med en liten "sanning eller konsekvens".

Det går till såhär att ni får på "sanning" fråga precis vad ni vill och på "Konsekvens" så ska ni skriva ner en liten utmaning till mig, allt detta kommer komma i en video på lördag så sätt igång att fråga!

 

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards