Elin Fjellström

Alla inlägg den 30 september 2016

Av Elin - 30 september 2016 19:37

Lördagen efter insparken hade varit tog jag det mest bara lugnt i mormors lägenhet som jag hade fått låna. Men på kvällen när jag skulle lägga mig så fick jag ett sms ifrån min tränare i volleybollen och hon undrar om jag vill vara med och spela en turnering med damerna på söndagen, alltså "imorgon", eftersom att några hade blivit sjuka. Självklart så svarade jag Ja! Så nästa dag så bar det iväg till Alingsås klockan 06.30, men det var värt det och jag lärde mig så mycket! 

 

(Jag som är i tröja nr. 3)


Av Elin - 30 september 2016 19:27

Det blev inget inlägg i måndags då jag bestämde mig för att plugga, menmen.

Förra helgen så hände det iallafall några saker, på fredagen så hade vi insparksfest inne på Brewhouse i Göteborg det var sådär, haha, dj:n hade rätt konstiga låtar och sedan så var det tyst mellan varje låt så det var ett litet minus. Men människorna som var där var jättehärliga och det var en go' stämning. Man pratade med människor som man aldrig skulle pratat med annars!

Pratar om lördagen och söndagen i ett annat inlägg* 

 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards