Elin Fjellström

Alla inlägg den 12 september 2016

Av Elin - 12 september 2016 10:01

Nu börjar min tre timmars rast.. 

I helgen var jag i Värmland med familjen, Lisa och hennes lillebror. Vi stack dit för att gå på en marknad och jag skulle införskaffa en ryggsäck efter som min spruckit på för många ställen.. Jag hittade en militärgrön ryggsäck som var typ en exakt kopia av min gamla ryggsäck! Vi köpte även rostademandlar och goodis. 

Dock tyckte jag att en helg var väldigt kort tid för den långa sträckan som man faktiskt åker (5h), så nu känns det knappt som vi varit där, aja. 

       

Hahah, den ser större ut än mig.. 


På torsdag  så ska jag åka in till Göteborg och kolla på Veronika Maggio tillsammans med några tjejkompisar! Så nu sitter jag här och försöker pugga in hennes texter, haha. Det kommer bli så kul! 

Sedan på fredagen så ska jag på en fest med klassen och några fler. Men nu är det så att jag dricker eller röker inte vilket alla andra i min klass gör.. Så jag kommer sitta där på ett hörn med bubbelvatten och ta hand om männsikorna som blir för fulla - Fast jag bjöd med mig Lisa så vi kan sitta  och dricka bubbelvatten tillsammans.  

Dagen efter festen så ska jag jobba lördag - söndag, så vi får se hur länge jag stannar på festen! 

   

Men detta var mina planer inför veckan, känns som det kommer bli en bra vecka! 

Men ni får ha det så bra så hörs vi, ha det bra! 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards