Elin Fjellström

Direktlänk till inlägg 30 september 2016

Volleyboll med damlaget!

Av Elin - 30 september 2016 19:37

Lördagen efter insparken hade varit tog jag det mest bara lugnt i mormors lägenhet som jag hade fått låna. Men på kvällen när jag skulle lägga mig så fick jag ett sms ifrån min tränare i volleybollen och hon undrar om jag vill vara med och spela en turnering med damerna på söndagen, alltså "imorgon", eftersom att några hade blivit sjuka. Självklart så svarade jag Ja! Så nästa dag så bar det iväg till Alingsås klockan 06.30, men det var värt det och jag lärde mig så mycket! 

 

(Jag som är i tröja nr. 3)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 september 2016 19:27


Det blev inget inlägg i måndags då jag bestämde mig för att plugga, menmen. Förra helgen så hände det iallafall några saker, på fredagen så hade vi insparksfest inne på Brewhouse i Göteborg det var sådär, haha, dj:n hade rätt konstiga låtar och sed...

Av Elin - 12 september 2016 10:01


Nu börjar min tre timmars rast..  I helgen var jag i Värmland med familjen, Lisa och hennes lillebror. Vi stack dit för att gå på en marknad och jag skulle införskaffa en ryggsäck efter som min spruckit på för många ställen.. Jag hittade en militär...

Av Elin - 5 september 2016 11:00

Hejsan, det var två år sedan jag bloggade senast och det har hänt ganska mycket sedan dess så detta är bara en liten uppdatering för både mig och er.  Jag har börjat gymnasiet och går nu på Aranäsgymnasiet i Kungsbacka på det estetiska programmet T...

Av Elin - 12 april 2014 19:06

Meed Clara! 

Av Elin - 7 april 2014 13:12


Halloj! Idag så bestämde jag mig för att vara hemma ifrån skolan, kanske inte är så jätte bra att gå till skolan när man har feber och ont i halsen.. Aja. Nu sitter jag och lyssnar på Keep It Real feat. Kyle, de e en go låt, tycker du ska gå och ...

Sök i bloggen

Presentation

Jag är en tjej vid namnet
Elin Fjellström på sexton somrar.
Jag är en foto intresserad
volleyboll tjej med teater i blodet.
Född i Göteborg och bor nu i
Kungsbacka, Åsa.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Tiny Hand











Ovido - Quiz & Flashcards